måndag 15 augusti 2011

Välkommen till Studio Ego´s blogg!

Istället för att lägga upp bilder till inspiration på min hemsida (http://www.studioego.se/) så tänkte jag nu köra igång med denna blogg.

Här kommer jag att dela med mig av jobb jag själv utfört, eller bara tankar och reflektioner kring rådande och kommande trender.

Jag kan börja med lite bilder på en enkel uppsättning jag gjorde i lördags.
Tina skulle gästa ett bröllop och ville ha en lite enklare uppsättning som inte skulle vara allt för proper och stram.

Såhär blev resultatet..



                           Uppsatta lockar för en lite mer romantisk look..          



                                         
                           Flätor som "utsmyckning" på ena sidan..


                                                 



                        "Rockabilly"-lugg. Enkelt och snyggt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar